2011. február 14., hétfő

Kényszer diéta

Szombaton vásároltam fenyőmagot egy bioboltban (Naturfood termék). Előre bocsátom, hogy sem a hely sem az áru nem volt hibás!! Vasárnap este enyhe keserű ízt éreztem a számban banán(!) evése után! Nem figyeltem fel erre az első jelre, csak hétfő reggel. Szóval ma reggel ébredés után valami halvány derengésem volt az előző estéről ezért egy banánnal indítottam. Na ekkor már aggódtam, hogy valami baj van, mert a nyelések után ismét előállt a keserű szájíz!
Elkezdtem aggódni, hogy megmérgeztem magamat, de mivel nem rohanok egyből orvoshoz várakoztam. Jelenleg is tart ez a diétához eszményi állapot. Az ember nem akar enni, mert inkább elkerüli a keserűséget.
Hogyan jöttem rá? Hát a lányom hazajött az óvodából és meséltem neki. Mivel egy kis hantagép néha, nem hittem először neki, de pontosan leírta, hogy rágunk, nyelünk, nyelünk és jön a keserű íz. Na ekkor már rákerestem a neten, és ott írták, hogy a KÍNAI fenyőmagtól van (amúgy nagy pesto evők vagyunk és soha nem volt még ilyen)amit bevizsgáltak, de semmit nem találtak benne.
Maga a tünet pár naptól akár két hétig is eltarthat és az ember nem mer enni, mert még a méz is keserű!!!
A lányom épp csak a szájába vette és utána kiköpte és így is érzi ezt a keserű ízt. Én kb 20 db-ot ettem meg. Szerintetek hány kilót fogok ledobni?
Szóval aki diétázni akar annak szívesen küldök belőle:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése