2010. május 6., csütörtök

Hétköznapok


Kedvenc zöldségeimet grilleztem ma. Padlizsánt és paradicsomot kakukkfűvel. Talán ez az egyetlen zöldség, amit a gyerekek is szeretnek.
Lehet, hogy azért, mert én is megadom a módját az elfogyasztásának. Lehet válogatni a tálból hol pirítottabb, hol pedig szinte kenhető falatokat. Rápakolom a kenyérre, és már kész is. Egyetlen hibája csak annyi, hogy nem bír minket követni a pirítós sütő.





Készül a mediterrán kertecském. Párom vágott szegélyként akác ágakat. Szerinte már jó így, szerintem még elbírna egy ágat magasításként, hogy vízszintes legyen a kert. Nem tudom kettőnk közül ki törekszik inkább az energiaminimumra... Bár tény, hogy nem nekem kell fűrészelni, a sóder hordása viszont az én feladatom lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése