2010. május 22., szombat

Hadüzenet


Nem tudom más anyukák mikor találkoznak a "Barbie problémával", vagy találkoznak-e egyáltalán. Hát minket már megcsapott a szele, sajna. Mindez az óvodában kezdődött.
Pedig emlékszem pár évvel ezelőtt minimum bolondnak néztem azt aki nekem arról mesél, hogyan fogom megvenni az első ilyen förmedvényt. Elmesélni nem szeretném az első póni és Barbie vásárlás történetét, elég annyi, hogy túl vagyok már a lelki traumán.
Gondolkodtam, gondolkodtam az ügyön, és arra jutottam, hiába mondom el a véleményemet róla, olyan mint a falra hányt borsó. Tehát trükkösen kell megoldani.
A terv a következő: Mindig próbálom érdekesebbé tenni a többi klasszikus babát a leányzó számára. Így esett, hogy csak ezek a babák kapnak általam készített új ruhákat, és ha együtt babázunk, én mindig ezek közül választok magamnak egy szimpatikusat. A terv annyiban bevált, hogy csak egyedül babázik a Barbikkal elsőszülöttem, és kezdi értékelni a többi normális babát is újra.
Kedvenc babám (mármint "Anyuci kedvenc babája") Rézi, akit Nyerges Ágitól vásároltunk. Ő látható az egyik képen. Remélem az is jól látszik, hogy Kamillának és Rézinek azonos felsőt igyekeztem varrni. Remélem a képeken is látszik mekkora meló,ha az ember lánya egyszer elgyengült,és most kampányolhat a többi baba érdekében. De be kell valljam, imádok ilyeneket csinálni mostanság.

1 megjegyzés: